Powered By Blogger

Saturday 4 June 2011

PROSES MENYESUAI KAN DIRI....~~~

Bismillahirahmanirahim.........assalam,,hmm da lama aku x bukak belog aku ney...actually aku bukannya ada story yg interested pon...p aku saje nk cite pe yg da aku lalui...dimulakan kisah,aku sebenarnya da masuk UiTM Kuala Pilah hampir 2 minggu...mula2 masa MDS ( MINGGU DESTINI SISWA ) atau lebih dikenali sebagai orientasi,aku ditempatkan di Kampus Beting..almaklumlah aku sebagai pelajar baru (PB)dalam kos PRA DIPLOMA ataupon MDAB (MINGGU DESTINI ANAK BANGSA).........macam2 aktiviti lah yg pelajar baru kene lakukan..p yg paling aku kesian,dengan PM (PEMBANTU MAHASISWA) terpaksa bertungkus-lumus bagi melancarkan program yang telah di aturkan...HEHE...
selepas seminggu aku tinggal di asrama beting,,dak2 MDAB kene berpindah di Kampus Melang....yg dikatakan mempunyai rumah banglo...HAHA...aku tinggal di rumah no 7 n dpt bilik A..alhamdulillah sesngat aku dpt bilik yg boleh dikatakan selesa...siap ada bilik air n tab lg tu....HUHU..tapi aku dalam proses menyesuai diri di tempat yg baru...dalam bilik aku tu mempunyai 6 orang gadis..hehe...n for the information,jumlah yg tinggal dalam rumah ney adalah 28 orang...ramainyaaa...
hmmm,asenyer smpi di sini aja entry aku kali ney......sehingga kita berjumpa lagi...kbai~salam...

No comments:

Post a Comment