Powered By Blogger

Saturday 4 February 2012

Maulidur Rasul :)

<3 assalamualaikum <3

...ehmm, tanpa kita sedar masa skunk cepat sangat berlalu ..
tiap saat umur kita semakin meningkat ..
aku bukan nak berceramah dengan sesape ,,

cumaa aku law boley tak nak semakin alpa dengan sesuatu yg tak berfaedah
tu lahh yang selalu aku mohon pada yang Maha Esa ..
insyaAllah,, Amin ..

esok, 12 rabiul awal .. tarikh kelahiran Nabi Akhir Zaman untuk seluruh umat
Nabi Muhammad s.a.w ..Rasulullah kekasih Allah S.W.T ..
selawat serta salam ke atas mu Ya Rasulullah .. ^^

aku pon skunk tengah cuti sampai selasa ney sebab untuk meraikan Maulidur Rasul
serta tak di lupakan Thaipusam sbb kan ....
Malaysia negara yang berbilang bangsa,, ini sebagai menghormati perayaan agama lain di negara yg tercinta .
ceh ceh ceh ..aku ney bkn main lagi pagi ney ..huhu
~PEACE~

snanyer selain dari nak menyambut kelahiran Nabi yang tercinta..

aku juga nak gtaw yang aku pon da ubah pikiran sal kos yang nak aku pilih



Proses Semakan


Bahagian A [Maklumat Permohonan]
Sesi Kemasukan
: 20124 - Semester             1 2012/2013      
Jenis Kelayakan
: LEPASAN PRA DIPLOMA SAINS UITM/KOLEJ BERSEKUTU UITM KE DIPLOMA (PD008)
Jenis Pengajian
: SEPENUH MASA
Peringkat Pengajian
: DIPLOMA



Bahagian B [Maklumat Pemilihan Program]
Program [1]
:
CS113 - DIPLOMA SAINS KUANTITATIF

Program [2]
:
AP115 - DIPLOMA PENGURUSAN HARTANAH

Program [3]
:
BM118 - DIPLOMA PENGURUSAN DAN TEKNOLOGI PEJABAT

ehhmm aku harap ney laa keptusan aku yang terbaek, insyaAllah  :)

tu je la kott,, KBAI, SALAM...
tataA ^_^ 

No comments:

Post a Comment