Powered By Blogger

Wednesday 18 April 2012

LEPAS RINDU~ CAR

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM ...
<3 AssalamualaikuM <3


Hari ini aku nak post something yang aku da lama tak buat sebab aku futher study ...

bende yang aku maksudkan ialah aku blaja MEMANDU tadi even aku da dapat lesen P untuk motor and kereta ..
sebab apa aku blaja balek ??
sebab aku da lama tak bawak kereta abah aku tuu ~~HEHE
Lepas lahh 'gian' aku nak kereta selama ini ..lalala

law nak diikutkan da masok 2 sem aku langsung tak bawak kereta aww ~sobs sobs
cian betoi tau tau at aku ini, ade aje lesen tapi tak penah nak bawak .HAHA

Nak di jadikan cerita lahh ini kan ..
pagi tadi sedang aku tengah syok ngadap lappy kesayangan aku ini, tetibe aje abah cakap..
"tikah, jom siap ! abah aja ko bawak kete, " ..hah ! apa laie ,suko lahh aty den ini haa ..
terus lahh pegi siap ,tapi abah aku ngomel laie sebab lambat bonar siap ehh..
HEHE, sory lahh abah ..bese lahh orang perempuan memey begini cara nya ..HOHO

PASTU kan,sempat pulak aku pegi tengok jam kesayangan aku kol bape bertolak dari umah.
...emm,adalah dalam kol 9 suku pagi ~awai tak ?abah aku memey gitu ..
pencen askar lahh kate kann, cara abah ngajar pons macam aja askar~adoii ...
manyak tegas oww tapi still bolehh bawak bergurau ..HUHU
abah aku kate kat aku ,yang aku ini dari kecik sampai lahh bosar ini haaa, asek ikot yoo abah aku poie mano mano, anak abah lah kate eyy

bayangkan lahh...
aku bawak kete dari HIGHWAY LEKAS at SEREMBAN hingga sodar sodar yo aku bawak abah 'merantau' kat NILAI..haa , jao tak? bagi sape yang da PRO memey lahh tak jao tapi bagi aku yang kire setahun tak usik kete .

ya ALLAH ,jao nyer aku bawak ..sampai kat umah MAK NGAH SURI aku rupenyer !!~~`

abah aku suh lahh singgah jap at umah mak ngah aku tapi malangnya tak ade rezeki lahh pulokk ..
tak ado orang lahh, aku bagi mesej at kak long nadia (sepupu) ,then kak long kol kate at kolej .
pastu tak jadi lahh nak masok .HEHE


kak long pons terkejut aku bolehh bawak kete sampai kat nilai ini haa !
aku ,tuan punya badan ini lagi lahh terkejut aww .. SUKA SUKA <3


AISHH aku ini suka suka jugak tapi mase aku tengah BAWAK kete tuu kan kan ~~
abah aku macam nak GUGUR JANTUNG tengok anak SULUNG eyy bawak kete ,,kuikui
aku dapat rasa kan darah tinggi abah aku pon naik mendadak tuu..
SORRY abah ! tikah tak sengaja aww~ almaklum lah da lupe ilmu yang ditimba dulu
alahai, sian abah aku.. APO LAHH KO INI ATIKAH ~


snanyer mula mula aku bawak kete at kawasan kilang at ngan TAMAN TASIK JAYA tuu.
pastu abah aku suh bawak pegi HIGHWAY LEKAS ...

SIYES aku berpeluh2 bawak kete aww, even dalam kete abah aku da pasang air-cond kuat,,
dengan aku dengan bos 'besar' aku bersuara lagi ~memey gemuruh lahh !!

nak taw dak aku balek kol bape ??
sedar2 aje aku sampai umah dalam kol 12 setengah aww, HEHE
...lamo ehh cik Atikah bawak kete ..
lama tak lama lahh jugak, sempat lahh abah aku suh benti at PETRONAS jap .beli air ..
KERING TEKAK aku dengar bos 'besar' ajar macam ASKAR taww ..hoho :D
bila da sampai umah, siyes terasa PENAT bawak kete ABAH aku ini ..
kete abah aku bukan bese2 aww, da siap renovate ..hihiii

fyi, kete abah aku ini MANUAL aww NOT AUTO, okeh !
memey penat ..
rasa nye sampai sini aje lahh kott penyampaian cerita tak bertauliah aku ini..

akhir kata aku nak post satu petikan yang COPY and PASTE ! <3


Pesan pada hati, usah terlalu membenci akan satu wajah, kerana rindu pasti bertandang... 
Pesan pada hati, jangan merindu pada kenangan, kerana pasti akan mengalir air mata kesedihan... 
Pesan pada hati, jangan di kenang-kenang akan cinta lalu, kerana akan ada kecewa yang hadir..








COPYRIGHT from Atikah La Tahzan Facebooker