Ahlan Wasahlan

Monday, 30 April 2012

OPKIM and Kejutan !

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM ...


<3 Assalamualaikum <3


Hari ini aku baru balek dari program
 OPKIM anjuran UiTM Negeri Sembilan..

program ini adalah program Khidmat Masyarakat Perdana ..
aku join program ini pon sebab untuk menambah pengalaman,
HEHE ..bajet pulokk

okeh lahh sebenarnya aku nak cite sal aktiviti aku kat sana ..
tak tahu lahh bg anda anda sume menarik but for me, im just sharing my experience (:
fyi, aku pegi program tu selama 3 hari 2 malam aje tp tetap buat aku kerinduan meyh .
..huhu..
iyelahh, yang best nya aku dapat family angkat aww ! terangkat ke? 
ado den kesah ? ekau ado ?!
gurau yoo ,HAHA ..
kat program tu telah dibahagi dua kumpulan tau tau
satu dekat kampung Senaling, Negeri Sembilan .....
..lagi satu kat kampung Bemban, Negeri Sembilan :D

haa eden dapek kek kg Bemban aww <3
more like it ! not loike maa .

sory lahh eh, aku ini memey suka suka hati aje nak rojak kan bahasa ,adoii~
..Atikah ..Atikah ..


aku dok kg Bemban dengan keluarga angkat aku..
dalam satu keluarga tuu akan dapat 2/3 anak angkat dari UiTM ini ..
aku n kawan yang baru aje aku kenal kat Beting .
haaa, nama dia pons ATIQAH aww ..
tym MC tu sebut nama kitorang, dorang kate untunglahh dapat Atikah kuasa dua, hehe atau pons digelar Atikah Square ~ lalala
mula mula rasa takot lahh jugak kan sebab dapat keluarga baru lahh katakan,,
tapii bila dah lama lama, rasa best sangat taww :B

almaklumlahh, kawan perempuan sume tak join program ini .aku sorang sorang aje yang join ..tape lahh, at least bolehh lahh aku independent sikit .
..sikit aje tak banyak pons ..


apa lagi eh aku nak cite ?! jap jap aku pikir ..
emm, aku pon sebenarnya tak sempat nak borak panjang dengan ibu (ibu angkat ) sebab aktiviti padat lahh nak buat ..huhu
...ibu tak ada anak perempuan .so, aku n tiqah aje anak perempuan dia ..
ibu ade sorang anak lelaki yang baru lepasan spm, n ade jugak anak buah perempuan sorang ..aku panggil dia dik meen ~ hehe :)

at umah ibu ade atok .dapat lahh aku sorang atok angkat sorang ..hoho .suko suko :D
senyum sokmo lahh aku jawab nyaa ..
lagi satu, aku pon tak sempat nak meraikan result aku yang boleh di katakan okeh lahh jugak..hihii



----------------------------------------------------------------------






yang sal OPKIM, udah selesai kok !
sekarang aku nak bercerita lahh sikit sal 'kejutan' yang aku terima hari Jumaat lepas .
kejutan nya adalah rupa rupanya kan kan ..
macam mana aku nak gambar kan ek,,
kawan baek aku punya ayah rupa rupanya ada pertalian persaudaraan dengan ayah aku lahh !! adoiyai ,terkejut sakan aku .HIHII

...emmm tapii kann bagus jugak kann kalau da kenal .haha
ahh sudah ! nakal pulakk aku ini :P

oPs !! insyaAllah kalau ada rezeki ada lahh.
nak buat macam mana , salah aku jugak dulu ...
..tak bolehh dah nak putar balek masa :'(
redha dengan segala ketentuan Dia .
kalau dia selalu baca blog aku ini, insyaAllah dia akan faham apa maksud kata kata aku ini :)

~lalala~ tapi kann program OPKIM tu memang best aww ..lagi lagi dia pons turut serta .HAHA
tapi rasa segan sikit lahh, rupa nya kawan dia pons ada sekali ..
baek aww kawan dia, suka buat lawak .sekaki lahh dengan aku ini haa .cuma baru kenal kan. so, tak rapat benor lahh ! :) tape tape .

lagi apa eh, tetibe aje nak masokkan gambar gambar yang sempat lahh aku kidnap jap ..hoohoo
eh eh salah pulok ! bukan kidnap tapi snap lahh . PEACE ~~`




> yang ini time gotong royong PERDANA aww kat Masjid Bemban :D <





ini adalah hadiah dari ibu taw taww :D
Awesome ! Great ! LIKE <3



last day . Gracias . Te amo <3




kek halaman rumah ibu
dari kiri -ibu, aku, tiqah and atok :B

rasa nya setakat di sini sahaja lahh entry aku yang da lama tak update ini 
sebenarnya banyak lagi gambar yang nak aku masokkan tapi tak kesempatan,, 
insyaAllah , di laen hari OKEH !
..tapi macam biasa lahh sebelum aku out dari blog kecintaan aku ini aku akan share petikan yang berguna eh :D


nukilan ::


‎:♥ Kita BERKENALAN secara tak sengaja, adalah PERANCANGAN ALLAH.
:♥ Kita BERKAWAN begitu lama bertahan pun, ALLAH yang RANCANG.
:♥ Kita dikurniakan RASA SUKA antara satu sama lain juga, ALLAH yang BERI.
:♥ Kita masih BERSAMA walau banyak dugaan menimpa, ALLAH yang ATURKAN.
:♥ Kita dikurniakan KESEDARAN dan KEINSAFAN juga kerana, ALLAH SAYANG PADA KITA.
:♥ Kita BERJAUHAN untuk mencapai REDHA-NYA juga, DIA yang RANCANG.
:♥ Kita BERDOA untuk KEBAHAGIAAN masing2 juga, ALLAH yang DETIKKAN dalam hati kita.


KBAI~ Te Amo 

<3 AssalamualaikuM <3


COPYRIGHT from Atikah La Tahzan Facebooker