Ahlan Wasahlan

Thursday, 26 April 2012

risau riSAU RISAU

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM ...


<3 AssalamualaikuM <3

Ya ALLAH ...aku tak tahu macam mane nak gambar kan perasaan aku tym ini..!
...takot,risau, nak menangis sume ade ,,
tolong beri hamba Mu ini kekuatan Ya Fattahu ya Halim ..
istajibillahhu ya ALLAH..
istajibillahu ya Rahman..
istajibillahu ya Rahim..
berikan lahh hamba Mu ini kejayaan dalam peperiksaan Pra Diploma part2 .Amin..


-------------------------------------------------------------------

itulahh antara apa yang aku rasa sejak akhir2 ini..
macam2 dugaan aku cuba tempuh ..
sebab nya ...... segala apa aku rancang/plan sejak akhir2 ini asek tak menjadi aje and ada aje yang menghalang but i always try to think positive :D
insyaAllah ... ALLAH tu Maha Mengetahui di sebalik sume yang terjadi .
itu adalah antara rahsia Nya ..

..aku pons da lama tak update blog kesayangan aku ini sebab nya aku terlalu risau akan apa yang akan terjadi ,,my FUTURE LIFE !! ~~
aku risau tak dapat futher Diploma ..
...and one more ase problem aku datang bertimpa2 lahh pulakk..
nape aku macam mengeluh aje neyh ?

aku bukan mengeluh okeh, aku cuma nak sharing kat blog ini aje :)

esok petang pulakk insyaAllah diizinkan DIA, aku akan pegi program OPKIM anjuran UiTM ,aku rasa serabut pulak bila asek pikir macam2 aje .Fuh ~~

AND esok jugak tepat kol 9 pagi, RESULT aku pon akan keluar ..
siyes takot yang teramat sangat tahu takk !


kat sini macam biasa lahh aku akan berkongsi petikan yang berguna :D
malam ini aku tak ada mood nak loyar buruk OKEH !
harap maklum, Terima Kasih .




aku tak tahu nak letak caption apa tapi yang penting petikan ini sememangnya berguna, OKEH !
SMILEY ~~`

Nukilan:

Susah senang itu daripada Allah.
Kerana itu kunci ketenangan adalah keimanan.

Percaya kepada Dia,
buat kita gagah menongkah halangan.
------------------
Allah sangat baik.
Siapa percaya,
dia berjaya.

petikan di atas aku ambil dari page facebook milik Hilal Asyraf .
aku harap dia tak marah sebab ambil ayat dia, aku suka semua apa yang dia yang Syabab Musafir Kasih/ Muhammad Rusydi yang update ..
rasa banyak input yang aku dapat, Alhamdulillah :D


rasa nya sampai disini dahulu entry, jap lg aku pon dah nak beradu
..hehehe..
sebelom tido, aku nak pesan ini ..
ingat basuh kaki and baca doa sebelom tido aww <3

haa, solat jangan ditinggal kan pulakk :)
kbai, daa ^^

<3  AssalamualaikuM <3

COPYRIGHT from Atikah La Tahzan facebooker