Powered By Blogger

Wednesday 2 May 2012

Dunia Baru Bakal bermula !

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM ...


<3 AssalamualaikuM <3

Aku baru pas kemas dapur tadi ..hehe, tu pons nak bagi tau ..pape aje lahh
..hohoho..

Hari ini aku tak taw nak update entry apa kat blog kecintaan aku ini
..sebab tak ada pons cerita ceriti yang menarik ..
~lalala~

hari ini dah pon masok hari kedua dalam bulan Mei 2012 kan..
ya Allah, sekejap nya masa berlalu ..!
ada lagi beberapa hari aje lagi result Penempatan UiTM akan diberitahu kat Student Portal
..takot pon ada ! Bak kata my Bro Hafiz, hope dapat tempat yang sama ..nanti senang sikit nak study ..yuhuu~~
tapi apa yang aku rasa terkilan yang teramat sangat sangat ialah apa dirancang dulu, ada yang tak menjadi sebab ada beberapa orang dari classmate aku dismiss lahh~ sedihh yang teramat sangat ..dorang sume kawan aku ..
before ini aku berharap sangat dapat further study kos and tempat yang sama dengan dorang ..
...rasa nya tak perlu lah aku sebut nama my classmate tu, tapi dorang laki ..

dulu dalam klas aku tym Pra Diploma Sains Part 2, ada lima orang yang amek kos untuk Diploma nanti dalam Fakulti yang sama tapi aku redha sebab lagi 2 orang tu tak ada rezeki..
..tapi tape tape, aku rasa mesti ada Rahsia Perancangan yang lebih baik ALLAH akan sedia kan untuk dorang <3
sekarang ini aku berharap sangat yang tinggal lagi tiga ini dapat tempat yang sama ..lagi pon kitorang da kenal sejak dari Part 1 Pra Diploma Sains ..
..semenjak aku study at UiTM ini, terlalu banyak input yang aku dapat ..
~terlalu rindu untuk aku tinggal kan sume itu~ :D


------------------------------------------------------------------


Al-Hafiz, Shuffiqa Adillah n Aku, harap dapat sambung dekat tempat yang sama !~~`
nanti mesti rindu kat cheah, aneem, anis, zurin n dini ..
seha n mira pons, aku da lama tak contact :(
insyaAllah, doa doa kitaorang dapat dekat UiTM Lendu, Melaka :)
tarikh pemberitahuan insyaAllah 7 Mei ini .. R!SAU ..

lepas ini, konfem konfem lahh kan kitorang sume majoriti akan berpecah !
OH NO !! i cant accept it !! :B

...Hafiz kate kat aku stat aje sem 1 tym Diploma nanti , blaja betolbetol ..
jangan sesekali nak buat 'Honeymoon' ..HOHO

^_^`
...jap ! aku nak share dua peribahasa yang ada sorang dari friend aku at Facebook aku bagi
nama dia Amir Aziz Monolog Sketsa 2 :

~Hidup tanpa Ilmu ibarat masuk Hutan bawak Senapang tak ada Peluru..
~Masuk dapur nak makan tapi tak bawa Pinggan ..

..hehehe ..
macam tak taw lahh perangai aku, memey suka suka hati aje nak share ayat orang ..
alahai tape lahh kann kan , kongsi kongsi ilmu .PEACE ^^


aku rasa sampai disini sahaja lahh entry aku kali ini,,
tapi kan kan macam biasa lahh before aku keluar dari belog aku, 
aku akan share petikan petikan yang berguna ! ~





Yeah !~ aku suka gilers ayat ini ..HEHE <3
SEMANGAT 


Haa yang ini lagi satu meyh ! bagi tahu aje , apa susah ..
Alahai aku pons sama , cakap aje lebih ! Peeps ^^

okeh lah ! sampai disini aje lahh entry aku ..
KBAI ~ Te Amo ~

<3 AssalamualaikuM <3

COPYRIGHT from Atikah La Tahzan Facebookers