Powered By Blogger

Saturday 5 May 2012

Debaran

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM ...




<3 AssalamualaikuM <3

Hai ..hai ..haii ~~
Hari ini tak tau nak buat apa lahh ~ so nak update my entry yang kali ke berapa entah .
..hehe, sila sila anda anda sume bacalahh blog saya eh :)
eh tetibe aje ayat jadi formal lahh pulokk ~lalala~

Aku sebenarnya agak kebosanan duduk rumah lahh~
sebenarnya maleh den nak kojo ~alasan  Yuhuu :B
bulan Mei ini bulan sempena menyambut hari Ibu kan ..
tapi bagi aku tiap tiap hari adalah hari yang istimewa untuk ibu aku .PEACE ^^


SELAMAT HARI IBU
:: buat mak kandung saya yang bernama Misnah binti Mohammed Zuhdi 
sayang mak <3
:: buat ibu angkat saya yang bernama Norizan binti Nasir
sayang ibu juga <3
Bak kata bahasa Portugis lahh kan ~ Te Amo ~


------------------------------------------------------------------

lagi beberapa hari lagi result penempatan akan keluar...
...emm tapi still ada perkara memusykilkan wayar wayar otak kanan dan otak kiri aku ini lorh ..
nape ??
sebab eh majoriti kan classmate aku kan kan termasok lahh tuan punya badan ini dapat result aritu tertulis lahh word LNT ( not complete )

alamak !! apakah ?!
~adesh, kerisauan da mula berMaharajalela di benak fikiran aku lahh !!
..Atikah , PLEASE jangan pikir bukan bukan Okeh .
walau pape pon, tawakal dan doa itu senjata yang sangat penting aww <3

insyaAllah .."kau akan further study jugak" :D
..Amin..

sudah lahh ,please put the fullstop for this story :D
> tak mau tak mau pikir <

------------------------------------------------------------------------

tett..tett..tett..
kalau korang perasan lahh, lagu kat blog ini pons aku udah tukar
ini lagu baru Maher Zain,,
title nya Number One For Me :D
aWESOME ~ gREAT ~Like it

..walaweh,,aku ini tak habes habes nak puji lagu ini ..
iye lahh lagu ini aku dengar tym program OPKIM anjuran UiTM baru baru ini ..
last day at OPKIM ,ada abang PM ini yang pasang lagu ini .
<3 terbaik lahh <3

ini pon baru seminggu balek dari OPKIM itu, da terasa rindu pulokk ..

rasanya setakat ini aje lahh entry aku kali ini tapi sebelom aku keluar macam biasa lahh aku akan share petikan n pesanan yang berguna :D
peepS ^_~







nukilan:



Beritahu pada perempuan itu dirinya ibarat kaca...disentuh terguris, dihentuk serpih, dihempap berkecai ...

Beritahu pada perempuan itu dirinya itu jaga tingkah laku... jaga pakaian..harga diri letaknya di situ, jangan meluru ikut telunjuk nafsu, sesekali tersilap langkah akan dihukum selamanya, keturunan dicerca payah..dimana dan dalam keadaan macam mana pun, biar orang kenal dia orang Islam..

Beritahu pada perempuan itu simpan secebis malu mu kerana itu sebahagian daripada iman ..



maap lahh entry kali ini pendek aje, hehe
KBAI~ Te Amo~




<3 AssalamualaikuM <3


COPYRIGHT from Atikah La Tahzan Facebookers



No comments:

Post a Comment