Powered By Blogger

Tuesday 8 May 2012

CONGRATS those who GOT IPTA


ღ¸.•*¨*•*¨*ღ¸.•*¨*•*ღ
بِســـمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ 
ღ¸.•*¨*•*¨*ღ¸.•*¨*•*ღ



BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM ...


<3 AssalamualaikuM <3

Semalam result UPU da keluarkan ..
YEAH !!!
! sukanya sukanya ! oPs, ter 'over' pulokk :D

so kiranya hari ini aku nak tumpang sekaki lah nak cerita ceriti sal news yang agak 'HOT' ini
...hehehe...
inilahh rutin harian Atikah La Tahzan, kalau boleh tiap detik nak isi masa senggang dengan menconteng TARAPPAPA Blog ini haa ..^^
sambil aku menari menari dengan papan kekunci lappy kesayangan aku ini,,
meh lahh baca ceriti yang aku nak sharing sharing (:

rasanya kann still belum terlambat untuk aku says CONGRATS !! untuk siapa pelajar lepasan SPM yang dapat tawaran tuh :D
..tapi pada sesiapa yang tak dapat tuh, please ....jangan sedih sedih aww !!
adik adik still boleh mohon yang second intake punya,rezeki ada dimana mana..
cuma yang bezanya cepat atau lambat aje ia datang kat adik sume !
PEACE ~SMILEYS :D

actually, akak pon tak sangka yang akak dapat study at UiTM even just Pra Diploma ONLY
but it always make me GIVE THANKS to ALLAH SWT
atau pon kan kan kalau dalam bahasa Sepanyol nya 
DAR GRACIAS A DIOS :D

tapi itulahh dinamakan rezeki kan..
banyakkan berdoa pada Dia selalu, insyaAllah !

ALLAH itu Maha Mendengar serta Maha Mengetahui taww adik adik ..
....hehehe..

eh2, aku ini da macam jadi pengacara adik adikku lahh pulokk ..
siap bagi ceramah bagai, oPs sory eh akak ter'over'
sekali sekala apa salah nya ^_^


--------------------------------------------------------------------------------


Yang Sebenarnya ..ewahh, macam tajuk lagu Yuna lahh ~hikhik
okeh okeh, returned to the main ..
sepatotnya seperti semua sedia maklum, patot nya keluar result penempatan aku..
eh eh, bukan aku aje tapi penempatan sume student Pra Diploma seluruh Malaysia Am nya.
..tapi yang sedih nya tersalah information laa.. sobs sobs..
its okeh, its okeh, standard lahh tuh kan kalau tersalah information
Apa Yang Penting ! dapat masuk diploma, bukan setakat masuk aje ..yang TERPENTINGnya STUDY :B bak kata Muhammad Al-Hafiz~ merangkap my brother :P
dia memey suka suki bagi kata-kata nasihat pada diri yang fana ini ~yuhuu
^_~
! thanks a lot yay !
eh da lari tajuk pulakk, sambung balek yang pasal semalam tadi ..
nak dijadi kan cerita lahh kan, masing masing sume jadi kelamkabut plusminustimesdivide serabut ..HOHO 
dengan aku aku sekali jadi takbetul ..hikhik
pastu, apa lagi aku pons update lahh status at FB untuk infom pape yang aku tahu,,
haa amekkau abeh sumo den tag name !~ HUHU


kalau ada sesapa kawan kawan yang mara tuh, saya mintak maap lahh yo :P
dan akhirnya ...petang Zurin Farhana Sulaiman, merangkap my ex-roomate and my friend bagi link pasal result tuh~ Fuhh ALHAMDULILLAH :DD


senyum sokmo lahh aku aww ~ lalala~
sebab nya result nya insyaAllah akan dapat tahu hari ini lepas pukul 12 tengahari ..
~harap harap nya adalah result tu~ AMIN ..
kalau tak mesti aku nak menangis sebab asek bertangguh aje :'(


apa lagi eh aku nak update kat blog yang takseberapa ini :(
rasanya setakat disini aku sebagai Admin Blog Tarappapa mengundurkan diri,
terasa masa terlalu mencemburui diri patik ini ..HEHE
wahh~ guna ayat dulukala yup :|


sebelum itu, macam biasalah kan aku akan share pape ilmu yang aku taww :D
sila sila lahh anda anda sume meneliti, Okeh !






nukilan:

♥ஜ Kita baru naik kapalterbang sudah sombong. Rasulullah s.a.w naik ke langit pun tak sombong. 

♥ஜ Kita baru naik Bugatti Veyron atau lamborghini sudah sombong. Rasulullah menunggang Buraq yang selangkah kakinya itu sama dengan perjalanan sejauh mata memandang pun tidak sombong.



♥ஜ Kita kalau berjumpa orang besar sikit sudah sombong dan merasa bangga. Kalau menteri senyum pun dah rasa bangga. Rasulullah s.a.w berjumpa dengan Allah s.w.t di Sidratul Muntaha yang mana Malaikat sendiri tak pernah masuk,tetapi baginda tidak pon sombong.



♥ஜ Jadi, apa sebab kita mahu sombong atas dunia ini? Sedarlah,bila kita rasa diri kita nie HEBAT,sesungguhnya ada lagi yang lebih HEBAT dari kita..iaitu Allah s.w.t..


Renung2kanlah..^_^




<3 aku memang suka baca ayat dari Ralph Waldo Emerson <3

okeh lahh, entry sampai disini dahulu yup
insyaAllah, jika ada kelapangan lagi..pasti aku akan sambung taww :)

p/s: huaa..huaa..huaa.. sedihnya result belom kuar lagi ! entah bila agaknya :'(




KBAI~Te Amo 
SmileyS


<3 AssalamualaikuM <3




COPYRIGHT from Atikah La Tahzan Facebookers



No comments:

Post a Comment