Ahlan Wasahlan

Tuesday, 22 May 2012

Kemaafan Dipinta~Pemikiran Rasional :)

ღ¸.•*¨*•*¨*ღ¸.•*¨*•*ღ
بِســـمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ 
ღ¸.•*¨*•*¨*ღ¸.•*¨*•*ღ


BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM...


<3 Assalamualaikum <3

Wahh ...rindunyaa dekat blog tempat untuk aku meluahkan segala rasa. 
sehingga tanpa aku sedar, aku telahh membuatkan orang sekeliling aku menjadi binasa ..
sehingga aku membuat kan orang sekeliling aku salah tafsiran dengan diri ini ..
secara jujurnya, aku memang tak sangka ..teruk lahh aku ini
Astaghfirullah Al-Azim, betol ke apa yang aku sudah buat (!)
~jahatnya aku~

Baiklahh..jika semua orang memikirkan bahawa aku yang bersalah dalam segala hal .
Dengan ini, aku tunduk memohon Sejuta KEMAAFAN dengan secara ikhlas dari Hati..
orang kata tahap keikhlasan tak dapat diukur tapi insyaALLAH hanya DIA yang mengetahuinya :)
...kerna segalanya Bermula Dari Sini, dari Blog Kepunyaan Atikah La Tahzan ini...

pada yang sudi membaca, menjenguk, menjengah, menyinggah dengan segala men- lahh kan,
saya nak ucapkan terima kasih banyak banyak aww,
saya pon sebenarnya tak berapa arif tentang blog ini~ baru sahaja belajar
terlalu banyak yang perlu dipelajari
iyee, saya akui saya hanya manusia biasa yang kadang bila sudah terlalu geram akan melepaskan segala nya tanpa menggunakan akal yang waras yang telah diciptakan ALLAH SWT kepada setiap makhluknya,
jika semua beranggapan saya yang bersalah, Kemaafan Dipohon Sekali Lagi kerana semua bermula dari sini..

okeh, aku belajar dari kesilapan yang orang akan berfikir itu adalah suatu tindakan Bodoh..
Maaf secara jujur bukan niat aku hendak mengatakan perkara yang tidak bermaanfaat dalam entry kali tapi lebih merujuk kepada diri sendiri supaya sentiasa rasional dalam segala tindak tanduk kerana orang sekeliling serta ALLAH SWT terutamanya akan memandang segala perilaku yang kita lakukan, malah ia bukan masalah Hotstuff atau tidak tetapi hendaklahh berhati-hati dalam segala hal ..
Setiap apa yang terjadi kepada diri akan memantangkan pemikiran serta perilaku seseorang
insyaALLAH~ Amin

aku cuba mengasingkan diri sambil berhari hari memikir APAKAH sedang aku cuba lakukan dalam kehidupan aku ? 
ADAKAH aku cuba untuk membinasakan kehidupan kawan aku sendiri ?
PERLUKAH mempersoalkan kembali apa tertulis serta tercatat dalam setiap entry aku? 
kita kan pernah satu kelas walaupun kita tak rapat tapi yang pasti kita pernah berkawan pada suatu masa yang dulu
...ya ALLAH...
terlalu banyak persoalan yang bermain di fikiran hambaMU ini (!)
aku mengambil iktibar dalam segala hal, insyaALLAH
aku juga cuba memuhasabah diri sendiri kerana aku akan menghadapi kehidupan baru pada suatu hari nanti dengan izinNYA :)
yup aku mengaku memang seorang yang agak lemah semangat sehingga memerlukan sokongan kerna jika tidak hari hari aku mesti dipenuhi dengan tangisan ..AHH (!)
orang berkata Bodohnya dan Perlukah Menangis demi orang yang tak pernah rapat dengan kita~ Fuhh, peliknyaa ..HAHA


------------------------------------------------------------------------

Baiklahh mungkin sampai disini dahulu entry mengarut, merepek lagilahh bertambah meraban ..kekacauan kebilauan dalam kotak pemikiran aku sentiasa berleluasa sehingga menjadi RAJA dalam sanubari aku ini~~

Ewahh bukan main berfalsafah lagi ehh, mentang mentang lahh dah lama tak sentuh buku Bahasa Melayu, KIHKIH :B
aku memang cenggini, layann sahaja lahh

macam biasalah sebelum diri ini megundurkan diri aku akan post something 
~lalala~
Fuhh penat gak lama lama menaip, dah lama tak menaip ..YUHUU~


nukilan:

~ SEKUAT mana seorang WANITA cuba menghadapi DUGAAN..
~ SETABAH mana seorang wanita cuba melalui UJIAN..
~ SETENANG mana seorang wanita cuba MENYEMBUNYIKAN KESEDIHAN..

Adakalanya, AIR MATA akan tetap JATUH BERGUGURAN di pipi walau dalam SENYUMAN, lumrah wanita penuh KASIH SAYANG dan KELEMBUTAN, mudah terguris dan terhiris, hati halusnya menguatkan SEMANGAT dalam diri dan hanya LELAKI SEJATI sahaja yang mampu menjadi PENAWAR buat dirinya...

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Kalau Ade Orang Baling Batu kat Kita,
Balaslah dengan senyuman dan balinglah bunga ros kepadanya,
tapi jangan lupa baling dengan pasu-pasunye skali..
:D hehe..just kidding...ngeeee

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤






suka suka



jangan lahh menangis sampai mengeluarkan air mata, itu terlalu bahaya untuk kesihatan diri ~ Pesan pada Hati, Pesan pada Diri :)



okeh sampai disini dahulu coretan TARAPPAPA blog saya
tidak layak untuk diteroka ~peepS ^^

KBAI~Te Amo
<3 Assalamulaikum <3

COPYRIGHT from Atikah La Tahzan Facebookers

No comments:

Post a Comment