Powered By Blogger

Saturday 28 July 2012

Mohon Nasihat :)

ღ¸.•*¨*•*¨*ღ¸.•*¨*•*ღ
بِســـمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــم
ღ¸.•*¨*•*¨*ღ¸.•*¨*•*ღ

...BISMILLAHIRAHMANIRRAHIM ...

<3 AssalamulaikuM <3

Alhamdulillah Ya ALLAH ...Syukur sangat sangat kerana masih memberi hambaMu ini merasa nikmatMu tanpa apa apa halangan juga tanpa membayar satu sen pun .Sungguh besar kurniaan yang Engkau berikan pada hambaMU yang kerdil lagi kekurangan ini ..tanpa disedari masa telah berlalu dengan begitu pantas sekali dek kesibukan kerja yang dilakukan tanpa menyedari sudah Lapan hari seluruh umat Islam berpuasa pada bulan yang sangat Mulia ini :) Alhamdulillah ya Rob ya Karim ..

...Majoriti entry yang aku post mengenai diri aku sahaja ,aku memohon berbanyak kemaafan atas segala Kekhilafan diri ini ..Sungguh ruangan ini adalah untuk aku meluahkan segala sesuatu ,tidak sama sekali niat hamba ALLAH ini untuk mengaibkan sesama manusia, insyaAllah aku sentiasa ingin perbaiki diri setiap saat, waktu dan ketika ..Tegur lahh dengan baik dan berikan lahh kata nasihat untuk diri ini ..insyaAllah menerima segala nasihat untuk perbaiki diri :D
Sungguh aku tak kuat untuk menghadapi segala kata cacian ,makian ,kutukan dari sesama manusia kerna Aku sebagai Gadis yang inginkan bahagia :) Mohon diberikan segala tunjuk ajar ..

Aku teringin menjadi seorang yang La Tahzan ,La Takhof ..kuat untuk menghadapi segala sesuatu dugaan itu ..Tolong berikan ruang untuk aku ..aku merayu ....

Sungguh aku sudah penat untuk memahami kamuu, sudah terlalu penat ..sanggupnya kamuu lakukan begitu pada aku ? Teruk sangatkah aku ? Aku sudah penat untuk mengikut segala cara kamuu ..Aku juga punya hidup sendiri .Aku lihat kamuu sudah jauh berubah dari sikap kamuu yang dulu atau aku yang sudah jauh berubah, atau aku yang pernah mengenali diri kamuu dengan baik sejak dahulu ??
Jujur ,aku sayang kamuu ..sayang sangat sebagai sahabat ..kamuu yang aku kenali dulu sebelum mereka mereka semua ..kamuu sahabat aku yang aku sayang ..Kenapa aku bolehh terlalu sensitif dengan segala tingkah kamuu ?
Bahasa kamuu yang aku rasakan tidak seperti dahulu ..

Tolong hambaMu ini ya Tuhan ,berikan hambaMu ini kekuatan pada bulan Ramadhan yang suci inii ! Aku tak kuat untuk hadapi semua ini ..
Perlukah aku mengikut segala rentak kamuu ..atau kamuu memang tidak memerlukan sahabat yang lemah seperti aku ??

Ya, aku akui aku tak sehebat orang lain tapi sekurang-kurangnya aku menjadi diri aku sendiri ..
Janganlahh melepaskan amarah kamuu pada aku ,aku juga punya perasaan ..
Seringkali aku berfikir, Perlukah aku jauhi diriku dari diri kamuu wahai sahabat ?? Aku seperti sudah tidak mengenali siapa diri kamuu ..

Aku mohon kenang lahh aku dalam Doa kamuu, sahabat .Ingati aku serta hargailah :DD

Tinta terakhir aku "aku mengharapkan kamuu selalu bahagia sahabat" :)
SUNGGUH



Nasihat yang sangat berguna <3

<3 insyaAllah <3
Terlalu rindu kan ceah, seha dan mira
Terima kasih ya Allah atas segala yang diberikan :)



Ramadhan Sahabatku :D




..Aku memohon kemaafan atas kesilapan serta kekhilafan segala entry yang telah aku post..
Awak awak semua, saya memohon kemaafan :)

Salam Ramadhan Al-Mubarak
Hopefully ALLAH S.W.T. sentiasa memberkati segala yang dilakukan hamba-hambaNya <3
insyaAllah ..Aminn 

KBAI, Te Amo :)
Smileys

<3 AssalamualaikuM <3

COPYRIGHT from Atikah La Tahzan Facebookers

No comments:

Post a Comment