Powered By Blogger

Saturday 15 September 2012

Masa masa dan masa




ღ¸.•*¨*•*¨*ღ¸.•*¨*•*ღ
بِســـمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــم
ღ¸.•*¨*•*¨*ღ¸.•*¨*•*ღ

...BISMILLAHIRAHMANIRRAHIM ...

<3 AssalamulaikuM <3


Hmm antara sedar dan tak sedar, hari ini sudah masuk pertengahan bulan September dan akhir dalam bulan Syawal ...Hari ini baru aku dapat menconteng Tarappapa Blog imantikah :) Hampir dua bulan aku tak bukak langsung ..Kekangan waktu yang langsung tak mengizinkan aku menari-nari pada papan kekunci milik Aku !

Sedar tak sedar juga Final Exam pons Around The Corner ! Yeah, Great ...
So, memang kena more more plus Double Triple Concentrate lahh kann kann ? >,<
Ahha, ayat aku Agak Ke'Poyoan' Disitu.. :P

Hampir satu sem aku berada at Merbok, Kedah ini,,
sudah macam macam aku lalui, macam macam event aku pergi ...tapi perjalanan masih jauh lagi aku kena tempuh ...jauh sangat sangat lagii :D
Minggu Depan adalah minggu terakhir dalam kelas before study week ,then Final Exam pon start ..kenapa aku rasa masa sekarang terlalu cepat berlalu ,jauh sangat masa meninggalkan aku ? Pleaseee ...

Dekat Kolej Mahsuri ,aku memegang jawatan sebagai Jawatankuasa Blok before jadi Jawatankuasa Kolej ..aku berada di bawah Exco Tugas-Tugas Khas ..
Actually, before ini aku sebagai Exco Protokol dan Perhubungan tapi sudah tukar ..Hehee
Baru baru ini, aku baru habis dengan event Syoknya Aidilfitri at Kolej aku ..agak kepenatan laa ..Then, event Majlis Anugerah Dekan Fakulti Sains Komputer dan Matematik ..seramai 48 orang yang dapat Dekan ,8 orang dari kos Sains Komputer dan lagi 40 orang tu dari kos aku sendiri Sains Matematik :D 
Congratss Senior2 ,tumpang happy lahh ..Aku nak jadi macam tu jugak, insyaAllah Amin ... :)
dalam event tu pulak kena pulak buat persembahan sikit, batch aku sikit sahaja ada 33 orang and just have one class, yuhuu~~ Jeles takk ? :P
aku kena berlakon sebagai Ibu ..Ahaha, untuk kali kedua nya aku memegang watak tuu, dulu time Pra pon aku jadi Ibu jugak ..Hihii ~
Seriously aku rasa kelakar pon ada, tapi lama lama sudah biasa dan tertanam sedikit demi sedikit sifat keibuan dalam diri ..

Haa, ada lagi satu laaa ..lupa pulak !! Yang ini paling penting sekali ..aku masuk Bakal Komander untuk Kesatria Negara..hari Jumaat ini 21/9/2012 pukul 9 setengah malam pemilihan untuk Bakal Komander akan diadakan ..seramai 20 orang yang akan disingkirkan dari 83 orang ..
Pleasee, doa kan aku agar dapat jadi Komander ...kawan kawan sekalian !! Thanks Syukran yaa :DD
I'm appreciate that ^^
Esoknya pulak ada dinner at Hotel untuk kos aku pulakk ..OMG ! wahh banyak nya ..
Study Study Tikah ...Final sudah dekat ...Berperang !! err---

Huhuuu~` Rasanya sampai disini dahulu aku berceloteh ala ala spontan ..
aku rasa atas kepala aku dah macam ada bintang ber'dancing' pulokk !

-----------------------------------------------------------------

Nukilan :




aku petik kata kata ini dari seorang kawan yang aku anggapnya sebagai sahabat :)

Walaupun kita tahu kita tak mampu mebuatnya ketawa, cukuplahh kita tidak membuatkan dia MENANGIS kerna kita :)

-Terima Kasih Farhana-


-------------------------------------------------------------------------------------------------

Sekian,
Kbai, Te Amo :)
Smileys

<3 AssalamualaikuM <3

COPYRIGHT from Atikah La Tahzan Facebookers

2 comments: