Powered By Blogger

Sunday 25 November 2012

LIBK Versi Gambar :)

ღ¸.•*¨*•*¨*ღ¸.•*¨*•*ღ
بِســـمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــم
ღ¸.•*¨*•*¨*ღ¸.•*¨*•*ღ

...BISMILLAHIRAHMANIRRAHIM...

<3 AssalamualaikuM <3

Salam Muharram ya Akhi ya Ukhtie, Alhamdulillah dalam Blogger nie masih lagi aman .Ops !
Maaf sekadar gurauan, saya tak mau kena bash pulakk nanti. Sangat bahaya yup kawan-2.

Nie da lari jauh dari persimpangan da nie, actually entry aku hendak post gambar-2 LIBK seperti yang aku janji before nie. Tak ada tujuan lain pon tau, "awak-2, nawaitu saya baik Okeh !" Hehe *PERASAN

BTW, lupa nak infom dalam entry before nie yang LIBK Zon Utara disertai sebanyak 5 Kampus iaitu UiTM Perlis, UiTM Kedah, UiTM P.Pinang, UiTM Perak, UiTM N.Sembilan. Seramai 218 orang yang berjaya menamatkan dan mengikuti latihan ini. FYI, jumlah sebenar yang sepatutnya mengikuti program ini lebih 300 orang tapi mungkin halangan serta kekangan yang para BK-2 Kampus lain tak dapat menghadirkan diri. Takpe takpe, jangan sedih-2 kayh. Maybe ada rezeki lain ke kann >,<

Alhamdulillah, aku tumpang happy tau sebab Kampus aku semua berjaya menghadirkan diri dalam LIBK 2012 nie iaitu seramai 60 orang, TAHNIAH diucapkan untuk para KB-2 (Komander Baru) Proud of it ! Yayy
Aku ingin tambah seperkara lagi disini, HEHE. Tahniah juga sesiapa yang berjaya jumpa 'cinta LIBK' mereka disitu .Aku tahu siapa gerangan mereke tapi aku lebih suka 'memerhati' dan 'buat tak tau' what is happening in my environment .Yuhuuu ~ngee~
Macam-2 pulak aku merepek, Okeh Jom lah tengok-2 gambar KAMI :DD
Aku 'cilok' dari Muka Buku lahh, thankyou siapa yang tolong tag tuu and ada jugak gambar nie Komander yang masukkan dalam group kitorang ^^

| Formal Picture |

Hari ke-2 LIBK, Padang Kawad UiTM Merbok, Kedah



Barisan Komander-2 UiTM Merbok, Kedah <3
Once and Forever

PLATUN 5 LIBK 2012
Aku dalam Platun ini ^^

Untuk adil, aku masukkan gambar semua PLATUN :)
Kita kan one big Family




Alamak, tak ikut urutan lahh. Takpe, boleh je faham kann. 
Tetiba rindu dengan Jurulatih Platun 5 tau, Cik Shuib dengan Cik Rozaimi :)
Aku panggil Cikgu, hari time nak passing out kan. Hari terakhir LIBK, perbarisan terakhir tu adalah Hari Lahir cikgu Shuib .HEHE, Semua KB-2 Kedah and Platun 5 wish birthday dengan | ALLAH selamatkan Kamu, Cikgu Shuib | Terharunya aku time tu. Always in memoir <3 Te Amo

Bila aku update entry nie, aku teringat kat roomante aku selama 12 hari tu. Sedih sangat sebab langsung tak sempat nak snap picture dengan diaorang, mintak numbor handphone pon tak sempat tau. Nama diaorang ,Nur Nabihah and Nur Shahirah. Biha dari kampus Perak ambil kos OM and shira dari kampus Perlis ambil sama kos dengan aku, Sains Matematik .Rindu awak berdua <3
Aku bukan sengaja pon tak sempat sebab hari tu memang tergesa-2 sangat, aku nak balek menumpang dengan kampus Negeri Sembilan. So, kena fasterr lah. Sorrryyyy -,-

Haa nie ada lagi satu nak infom yang aku rindu jugak dengan UiTM Negeri Sembilan sebab aku pernah study kat sana selama 2 sem ambil Pra Diploma Sains :) KB-2 N.9 majoriti kos Perladangan.

Aku ank jugak masukkan gambar yang TakFORMAL :)
Jeng, Jeng ,Jeng 


SISWI Platun 5 :: Sporting + Gelap OMG !


After PASSING OUT Platun 5
L.I.M.A
Sekian Dahulu Entry Kali ini, 
Salah silap mohon dimaafkan !

Kbai, Te Amo :)
Smileyss

<3 AssalamualaikuM <3

COPYRIGHT from Atikah La Tahzan Facebookers

1 comment: